Het is niet mogelijk een tenaamstelling te wijzigen op een lopend contract. Wij vragen u vriendelijk geen mutaties door te voeren via mijnWML. Gaat u scheiden of bent u al gescheiden? Controleer op welke naam het contract staat.
1. Het contract staat op naam van mijn ex-partner en ik ga verhuizen.
U hoeft niets te doen. Uw ex-partner heeft een contract met WML. Wij adviseren u het rekeningnummer te controleren waarvan automatisch geïncasseerd wordt. Vergeet u niet aan te melden op uw nieuwe adres.
2. Het contract staat op mijn naam en ik blijf op het huidige adres wonen.
U hoeft niets te doen. U heeft een contract met WML. Wij adviseren u het rekeningnummer te controleren waarvan automatisch geïncasseerd wordt.
3. Het contract staat op mijn naam en ik ga verhuizen.
In dit geval is het van belang dat u zich afmeldt. Wij vragen u de watermeterstand per datum vertrek door te geven. Binnen twee weken ontvangt u de eindafrekening. Uw ex-partner moet zichzelf aanmelden.
4. Het contract staat op naam van mijn ex-partner en ik blijf op het huidige adres wonen.
In dit geval is het van belang dat u zich aanmeldt als nieuwe klant. U krijgt dan een nieuw contract met een nieuw klantnummer. Binnen twee weken ontvangt uw ex-partner een eindafrekening.
Handige tip
Omdat uw gezinssamenstelling wijzigt door een scheiding adviseren wij u om het termijnbedrag aan te passen.
Termijnbedrag wijzigen
Niet gevonden wat u zoekt of liever persoonlijk contact?
U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiële waterzaken regelen.