WML heeft kwaliteit hoog in het vaandel. Dat geldt niet alleen voor het drinkwater dat wij leveren, maar ook voor onze dienstverlening. WML hanteert vijf serviceafspraken.
- Melding lekkage
Na uw melding van een onderbreking in het waterleidingnet, is een monteur van WML binnen 1,5 uur ter plekke, dag en nacht.
- Alternatief water in geval van een storing
In het geval van een storing (ongeplande wateronderbreking) die langer dan vier uur duurt, stelt WML alternatief drinkwater ter beschikking.
- Afspraak = Afspraak
Heeft u op uw adres een afspraak met een medewerker van WML, dan zal deze op de afgesproken dag en op het afgesproken tijdstip aanwezig zijn.
- Geplande wateronderbreking
Bij een geplande onderbreking van de levering van drinkwater langer dan een uur, informeert WML u minimaal twee werkdagen vooraf.
- Vragen en klachten
Uw vragen en klachten worden binnen acht werkdagen behandeld. U krijgt bericht als WML meer tijd nodig heeft.