U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiƫle waterzaken regelen.
Inloggegevens niet bij de hand of nog geen account? U kunt ook veel zelf regelen zonder een mijnWML account.
Nieuwe klant Meterstand doorgeven Meterwissel inplannen
De klantenservice krijgt veel vragen binnen. Bekijk onze veelgestelde vragen om het antwoord op uw vraag gemakkelijk zelf te vinden.
Niet gevonden wat u zocht of liever persoonlijk contact? Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag vanaf 08.00-17.00 uur. Het telefoonnummer van de klantenservice is ook buiten openingstijden bereikbaar voor het melden van een calamiteit of storing in de drinkwatervoorziening.
043-3090909 info@wml.nl Contactformulier Facebook
Onze medewerkers krijgen vaker te maken met agressie of weerstand aan de telefoon of bij klanten op locatie. WML heeft begrip voor frustratie, maar wij accepteren geen agressie, bedreiging of geweld. Aan de basis van onze dienstverlening staat dat wij met wederzijds respect met elkaar in gesprek gaan. Hiervoor hanteert WML gedragsnormen.
Gedragsnormen
NV Waterleiding Maatschappij Limburg
Limburglaan 25
6229 GA Maastricht
U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiƫle waterzaken regelen.