Onze medewerkers krijgen vaker te maken met agressie of weerstand aan de telefoon of bij klanten op locatie. WML heeft begrip voor frustratie, maar wij accepteren geen agressie, bedreiging of geweld. Aan de basis van onze dienstverlening staat dat wij met wederzijds respect met elkaar in gesprek gaan. Hiervoor hanteert WML gedragsnormen.
Gedragsnormen
Serviceafspraken
WML heeft kwaliteit hoog in het vaandel. Dat geldt niet alleen voor het drinkwater dat wij leveren, maar ook voor onze dienstverlening. WML hanteert zes serviceafspraken.
Indien WML niet voldoet aan één van deze serviceafspraken, komt u in aanmerking voor een vergoeding van € 25,- Deze vergoeding bieden wij uit coulance aan. Op deze regeling zijn bepalingen van toepassing. Lees ze hier.
U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiële waterzaken regelen.