Website momenteel te druk.

Op dit moment is de WML website niet goed bereikbaar.
Probeer het over een aantal minuten a.u.b. nogmaals.
Kijk op twitter voor de actuele informatie.
Er zijn 2 storingen. Op 68 plekken zijn er werkzaamheden.
mijnWML is uw persoonlijke online omgeving. Hier bekijkt en beheert u uw gegevens, waterverbruik, termijnbedrag, facturen of geeft u een verhuizing door.

Gedragsnormen & serviceafspraken

Onze medewerkers krijgen vaker te maken met agressie of weerstand aan de telefoon of bij klanten op locatie. WML heeft begrip voor frustratie, maar wij accepteren geen agressie, bedreiging of geweld. Aan de basis van onze dienstverlening staat dat wij met wederzijds respect met elkaar in gesprek gaan. Hiervoor hanteert WML gedragsnormen.

Gedragsnormen

Serviceafspraken

WML heeft kwaliteit hoog in het vaandel. Dat geldt niet alleen voor het drinkwater dat wij leveren, maar ook voor onze dienstverlening. WML hanteert vijf serviceafspraken.

  1. Melding lekkage
    Na uw melding van een onderbreking in het waterleidingnet, is een monteur van WML binnen 1,5 uur ter plekke, dag en nacht.
  2. Alternatief water in geval van een storing
    Indien de levering van drinkwater meer dan vier uur is verstoord (ongeplande wateronderbreking), krijgt u van WML alternatief water.
  3. Afspraak = Afspraak
    Heeft u op uw adres een afspraak met een medewerker van WML, dan zal deze op de afgesproken dag en op het afgesproken tijdstip aanwezig zijn.
  4. Geplande wateronderbreking
    Bij een geplande onderbreking van de levering van drinkwater langer dan een uur, informeert WML u minimaal twee werkdagen vooraf.
  5. Vragen en klachten
    Uw vragen en klachten worden binnen acht werkdagen behandeld. U krijgt bericht als WML meer tijd nodig heeft.

Regel uw zaken zelf via mijnWML

U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiƫle waterzaken regelen.