WML vindt het belangrijk om veilige diensten te leveren. Ondanks alle zorg en inzet kunnen er situaties ontstaan waarin sprake is van een zwakke plek (of vermoeden daartoe) in onze beveiliging: een beveiligingslek. Als u denkt dat u een zwakke plek in één van onze diensten hebt gevonden, willen we graag met u samenwerken om deze situatie zo spoedig mogelijk op te lossen. Daarom verzoeken we u deze informatie met ons te delen.
Om misbruik van het beveiligingslek door anderen te voorkomen, vragen we u om bij een melding de volgende richtlijnen* te volgen:
Nadat een beveiligingslek is gemeld, zullen we uiterlijk binnen vijf werkdagen contact met u opnemen om afspraken te maken over een redelijke herstelperiode en een eventuele gecoördineerde publicatie van het beveiligingslek.
* De richtlijnen zijn gebaseerd op de Leidraad Coordinated Vulnerability Disclosure, opgesteld door het Nationaal Cyber Security Centrum, onderdeel van het Ministerie van Veiligheid en Justitie.
U kunt de meeste zaken rondom uw drinkwateraansluiting zelf online regelen. In mijnWML bekijkt en beheert u bijvoorbeeld uw gegevens, kunt u een verhuizing doorgeven en kunt u de financiële waterzaken regelen.